FAQ
Heb je vragen over je bestelde product, hoe jij zelf merchandise via ons kan verkopen, of wil je gewoon kletsen over je favoriete theatervoorstelling? En staat je antwoord niet tussen onze veelgestelde vragen? Mail ons dan op info@theatermerch.nl.
Levering
Wanneer krijg ik mijn product?
Dat is geheel afhankelijk van het product. Nadat jij op 'bestellen' drukt, duurt het zo’n 2-7 werkdagen om het product te drukken. Hierna reist je nieuwe merchandise van de drukker in Riga of Barcelona richting jouw huis in Nederland, dit duurt nog zo’n 5-15 dagen. De verwachtte levertijd staat per product vermeldt. Deze levertijd kan variëren omdat wij het belangrijk vinden dat de producten zo efficiënt mogelijk vervoert worden. Dat gebeurt via onze vervoer-partner op de meest efficiënte en dus duurzame manier. Dat betekent helaas dat even geduld hebben voor je merchandise, maar dan weet je ook zeker dat er niet 1 truck met 1 t-shirt over de weg heeft gereden richting Nederland. Dus je krijgt er ook heel veel voor terug 🍃.
Hoe volg ik mijn pakket?
Zodra je bestelling wordt verstuurd, ontvang je een tracking link in je mail. Heb je hier vragen over? Mail ons op info@theatermerch.nl.
Tip: krijg je geen automatische push-meldingen van PostNL voor je pakket? Zorg dan dat je zelf even je track-and-trace nummer invoert in de PostNL-app of via https://www.postnl.nl/track-en-trace/
Mijn bestelling zou geleverd moeten zijn, maar is er nog niet. Wat nu?
Voor je ons mailt kan je enkele dingen zelf controleren:
- Check in je bevestigingsmail of het ingevulde adres klopt
- Vraag bij je buren of zij niet toevallig je prachtige nieuwe merchandise voor je hebben aangenomen.
Als het adres klopt en je buren helaas ook zonder merchandise zitten, kan je ons mailen op info@theatermerch.nl. Wij gaan er dan voor je achteraan!
Is je pakket kwijt?
Mocht je pakket kwijt zijn is dat natuurlijk ontzettend vervelend. Laat het ons zo snel mogelijk weten! Binnen 30 dagen na je bestelling geven wij garantie op je product. Je krijgt dan je geld terug of een vervangend product.
Bestellingen
Ik heb een kapot/verkeerd product ontvangen, wat nu?
Wat ontzettend vervelend dat er iets mis is met jouw merch. Stuur ons zo snel mogelijk een mailtje, het liefst binnen een week, met daarin je bestelnummer en foto’s van je product. Dan gaan wij een oplossing voor je vinden!
Let op: soms ruiken de producten door het print-proces een beetje naar azijn, of zit er nog een licht witte waas op het product. Dit is beiden maar tijdelijk, en zal er na een wasbeurt gewoon weer uit gaan. Mocht je dus een vlek vinden op je merchandise, was hem eerst even volgens de wasvoorschriften voor je ons mailt!
Kan ik mijn bestelling retourneren?Nee, dat kan helaas niet. Omdat we de producten speciaal voor jou laten drukken, kunnen we geen retouren accepteren. Kijk daarom altijd goed in de matentabel welke maat van dit product je nodig hebt, en denk zo nodig nog een nachtje na voor je het product koopt. Als er iets mis blijkt te zijn met de merchandise die je ontvangen hebt, bijvoorbeeld omdat het het verkeerde product is of het product kapot is, gaan we natuurlijk wel vervanging voor je regelen! Mail ons dan op info@theatermerch.nl.
Producten
Hoe worden de producten gemaakt?
Voor deze webshop werken wij met print-on-demand. Dit wil zeggen dat elk product pas gemaakt wordt wanneer een fan het heeft gekocht. Wel zo duurzaam en handig: zo blijf je nooit zitten met een grote voorraad onverkochte spullen. Ook kunnen Makers hierdoor makkelijk experimenteren met allerlei verschillende producten, zonder dat dit risico’s met zich meebrengt. Elke bestelling die bij ons geplaatst wordt, wordt vervaardigd via een hoogwaardig print- en verzendbedrijf. Zij hebben wereldwijd locaties, waaronder in Riga en Barcelona. Zij werken met hoge kwaliteit producten en prints.
Omdat het product nog gemaakt moet worden zodra het besteld wordt, duurt het eventjes voor het bij jou thuis is. Zie het als een cadeautje voor je toekomstige zelf!
Voor makers
Hoe kan ik merchandise via jullie verkopen?
Dat is super simpel: bedenk welk plaatje of tekst je op je merchandise zou willen zetten en mail ons op
info@theatermerch.nl. Ben je eerst nieuwsgierig hoe dat allemaal werkt? Kijk dan even op onze pagina 'Voor Makers'.
Klachten
Ik ben ontevreden over de diensten van TheaterMerch, wat nu?Wat ontzettend vervelend dat je niet blij bent met onze diensten! Dit is natuurlijk niet onze bedoeling, en we hopen dat we het goed kunnen maken. Laat het ons weten op info@theatermerch.nl en we gaan ons best doen een oplossing te bedenken!